Search
Close this search box.

Ekskluzivni intervju s Natašom Bekvalac: Očekujem kritike, na njih sam navikla

Omot Natašinog singla (foto: Tracara.com)

KO ISPADA IZ SURVIVORA?

Ostavi podatke i saznaj pre drugih sve informacije o Survivoru

Omot Natašinog singla (foto: Tracara.com) Nataša Bekvalac je upravo objavila Original, pesmu po kojoj će nositi naziv ceo njen novi album koji će uskoro biti objavljen, a u ekskluzivnom intervjuu otkrila je detalje o novom projektu.
Pesma Original je zapravo naslovna numera sa tvog novog albuma. Može li se reći da Original opisuje ceo album? Jeste. Pesma Original je naslovna numera albuma. Ali ne može, ne može se reći da opisuje ceo album. Igrali smo se malo i sa žanrovima. Sve pesme su dosta različite tako da za pesmu Original mogu da kažem da je najveselija, ali ne i da opisuje ceo album. Na skali od 1 do 10, koliko jedva čekaš da se objavi tvoj album? Pa tu nema dileme! Ne moram puno da razmišljam, čista desetka! Nedavno si na društvenoj mreži Twitter podelila sreću sa fanovima pošto si posle 17 sati snimanja spota shvatila da te stigao onaj najslađi umor. Tada si rekla da „postoje ljudi koji su ovih godina ginuli za tebe“. Da li možeš sad da njihova imena podeliš sa nama? Zaista jako mnogo saradnika svih ovih godina radi sa mnom. Za ovaj album odlučila sam da razmišljam najviše srcem. Alen Stajić, koji je između ostalog i moj kum je producent celog albuma. Atelje Trag radi aranžmane za ceo album. Marina i Braja su pisali tekstove. U muzici postoje neki tabori, a ovde smo svi nekako radili zajedno i ja mislim da će se celokupna atmosfera i dobra energija jako čuti na albumu. Pored toga, naravno, uvek postoji vizuelni momenat koji je kod izvođača jako važan. Uradili smo predivan spot pod palicom Petra Pašića i bilo je preko 50 ljudi koji su radili na spotu… Neki drugi put ću vam pričati o njihovim imenim. Moja sestra Kristina definitivno se potrudila da sve bude jako dobro organizovano i sve osmislila. Pesma je vesela, letnja…ali sa jakom porukom: „Ne vole te što si zgodan, što si dobar, što si divan, mili moj svaka kopija bi da bude ko Original.“ Da li ti se tekst dopao od prve do poslednje reči? Moram priznati da onog trenutka kada mi je Braja poslao tekst za pesmu Original bila sam potpuno oduševljena. Znam da budem dosta sitničava kad su tekstovi u pitanju jer ja sam neko ko uvek sluša prvo tekst. Ovde nisam imala bukvalno nijednu zamerku! Tekst jeste veseo, ali uopšte nije tako površan kao što se možda na prvu loptu čini tako da svako ko bude poslušao pesmu bar dva puta imaće neki svoj zaključak o samoj temi. (foto: Facebook) Da li je zaista bilo teško snimiti spot ili si uživala i nisi primetila da je prošlo toliko vremena?  Ja sam gotovo bila šokirana kada sam čula da 17 sati snimamo. I u tih 17 sati imali smo 10 celokupnih promena scenografije, kostima, šminke, frizure. Ali kad radiš sa timom koji čine vrhunski profesionalci i između ostalog ono na čemu ja uvek insistiram jeste da su to ljudi koje dobro poznajem i kojima mogu da se obratim ljudski, da tako kažem, onda to funkcioniše besprekorno bukvalno! Niko nije bio umoran na snimanju. Doduše, dosta smo jeli i pili. Tako je dobra atmosfera vladala da je to ono što će oslikavati i ceo spot. Jednostavno, energiju ljudi uvek osete.   Sada kad je pesma objavljena, čije kritike ili pohvala očekuješ? Pa, čini mi se da sam spremnija da čujem kritike jer sam na kritike nekako naviknutija. Ali kad dobijem pohvalu, to mi je kao poklonjeno! Na kritiku sam naviknuta ne samo kroz muziku nego, nego generalno na kritiku i na komentare. Sve dok toga ima, to znači da dobro radiš i da izazivaš reakciju. Muzika je često kao politika – samo nije važno biti u sredini! Pogledajte spot za Natin letnji hit:

POSLEDNJE VESTI