Search
Close this search box.

Oštre kritike, lovorike i autorske pesme u sinoćnoj epizodi X Factora

Imam samo jedan dan da kažem sve što želim (foto: Screenshot)

KO ISPADA IZ SURVIVORA?

Ostavi podatke i saznaj pre drugih sve informacije o Survivoru

Imam samo jedan dan da kažem sve što želim (foto: Screenshot) Dok su dosad takmičari X Factor Adrije pretežno pevali pesme po izboru svojih mentora, sinoćna epizoda se odlikovala po tome što su, konačno, mogli u potpunosti da izraze sebe i otpevaju nešto po vlastitom izboru.
Najoštrije kritike žirija su pale nakon najatraktivnijeg nastupa večeri, ali Nina Simić je dobila pohvale samo za scenski performans u kom je veoma verno dočarala senzualnost koju poseduje Beyonce čiju je pesmu odabrala, ali upravo je taj odabir bio za nju preveliki zalogaj. „Da bi pevala pesmu koju peva Beyonce, u njenom sitlu i njenom maniru, moraš da si mnogo, mnogo bolja pevačica“, bila je direktna Aleksandra Kovač. https://www.youtube.com/watch?v=GntCdtZX8RM Prve ozbiljnije kritike su pale i na račun uvek hvaljenih izvođača, kao što je, na primer, boy bend 9 Control, ali da strogi žiri ume da nagradi lovorikama besprekorne izvedbe pokazalo se kada se na sceni pojavio Amel Ćurić koji je svojom autentičnošću obojio vanvremenski hit Pjesmo moja. „Ti si stvarno pjevačina“, počeo je Tonči Huljić svoje izlaganje, a publika je odmah počela glasno da ga podržava. „Imaš jednu karakteristiku jake osobnosti. Ti stalno biraš pjesme koje pjevaju pjevači različitih vokalnih karakteristika od tvoje, a uspješ me uvjeriti kao da su te pjesme pisane za tebe.“ https://www.youtube.com/watch?v=kp_nsdjcvkc Najveću podršku na društvenim mrežama su dobili momci iz grupe Highway Trio, a i žiri im je čestitao što su hrabro izveli svoju autorsku pesmu. A kako se vama čini ono što rade ovi duhoviti momci iz Crne Gore? https://www.youtube.com/watch?v=-JDA7TaeL0E Najdramatičniji momenat svake emisije je sinoć izostao. Nijedan takmičar nije poslat kući, ali njihova radost je bila kratkog veka. U večerašnjoj emisiji će takmičenje napustiti čak 4 takmičenja i to dvoje koje je dobilo najmanje glasova publike, a nakon toga i dvoje koji izvuku deblji kraj u pesmama spasa.

POSLEDNJE VESTI