Connect with us

Lady Gaga: Drago mi je što sam iznervirala Madonnu



Hot!

Lady Gaga: Drago mi je što sam iznervirala Madonnu

Loading...

U intervjuu za najnoviji broj časopisa Attitude, Lady Gaga bila je bez dlake na jeziku – kao i do sada.

Pop pevačica koja trenutno promoviše album ARTPOP još jednom je ponovila da je ona biseksualka ali ne želi da to ističe stalno.

“Rekla sam to ranije, govorim ponovo. Biseksualna sam. Možda će vam zvučati malo vulgarno, ali ne moram da spavam sa ženom da bi me ceo svet shvatio ozbiljno. Možete da mi verujete ili ne, ali ja sam iskrena. Ne govorim to da bih izazvala kontroverze,” rekla je Gaga, koja se potom osvrnula i na sukob sa Madonnom, oko pesme Born This Way, za koju je njena starija koleginica tvrdila da je kopija vanvremenskog hita Express Yourself.

“Biću iskrena, bila sam zapanjena kad sam videla da Madonna svake večeri izvodi moju pesmu na svojim nastupima! Ja svakako ne mislim ni na koga drugog sem na sebe i svoje fanove kada sam na sceni. Činjenica da je ona stalno mislila na mene… mislim, ona je Madonna. Dugo mi je bila uzor. Nisam baš sigurna šta je time htela da postigne, ali me i ne zanima,” rekla je Gaga a potom dodala:

“Ja sam pankerka iz Njujorka, ceo život sam se nadala da ću biti toliko dobra da ću iznervirati Madonnu.”

P.Ž./Tračara
Foto: Patrick Demarchelier for Glamour Magazine
Loading...
63 Comments

63 komentara

  1. Honey

    10 November 2013 at 11:37 pm

    *stupidity

  2. DzDzDz

    10 November 2013 at 11:56 pm

    Maraja ima 18 #1, Madona 12, a Gaga 3. Kad Gagin jedan album ima prodaju od po 30 miliona kao sto imaju Maraja i Madona onda slobodno recite kako je Gaga bolja, a inace cela Gagina karijera jos uvek nema toliku prodaju. Slobodno lupajte minuse ali ovo je realnost.

  3. CrnaOvca

    11 November 2013 at 12:14 am

    @Monster: 1) Ne zovu Madonnu kraljicom popa, zato sto trenutno prodaje manje ili vise albuma od nekog drugog. Zovu je kraljicom zbog svega sto je napravila tokom 30 godina karijere i uticaja koji je ostvarila na muzicku industriju. Po tvojoj logici, kraljica popa je Adele, jer je njen poslednji album prodat u 20 miliona. Ali, ta logika jednostavno nije dobra, jer su stvari nesto kompleksnije. I Elvisa, koji je mrtav vec 36 godina, jos uvek nazivaju kraljem rok-a, kao sto i pokojnog Dzeksona nazivaju kraljem pop-a, a logicno je da se mrtvi ne mogu trzisno takmiciti sa aktuelnim pevacima. 2) Madonna jeste omanula sa poslednjim albumom, ali je opet imala najuspesniju turneju i u svim gradovima je imala vecu posetu i bolju zaradu od, recimo, Gage, koja je nastupala u istim prostorima na svojoj poslednjoj turneji. Neki Gagini koncerti u Evropi su prebacivani iz vecih prostora u manje, dok je prodaja karata u Juznoj Americi potpuno podbacila. U svim gradovima gde je Madonna punila po 2 stadiona, Gaga nije uspevala ni jedan. Mexico, Buenos Aieres, Sao Paolo, na primer. I evo kljucnog podatka: iako je prekinula svoju turneju, Gaga je uspela da odrzi 98 koncerata, cak 10 vise od Madonne, koja je odrzala 88 konecarata. Ipak, Gagina zarada je bila manja za citavih 120 miliona (180 Gaginih, naspram 300 Madonninih), a poseta manja za 600.000 (Gaga 1.600.000 / Madonna 2.200.000). Dakle, Madonna je sa manje koncerata, zaradila vise novca i prodala vise karata. Takodje, Madonna je, po casopisu Forbes, poznata licnost sa najvecom zaradom u 2012. godini – ispred Opre i Spilberga, a daleko ispred Gage. Kao sto vidis, postoje razliciti pokazatelji komercijalnog uspeha, a ne samo prodaja albuma ili lajkovi na Facebook-u. Madonnine nove pesme nisu dobre kao stare, ali jos uvek postoji daleko najvise ljudi koji su spremni da plate kartu da bi gledali njen nastup. 3) Klavir nije jedini instrument koji moze da se svira. Madonna svira gitaru, i to vise od 30 godina, jer je pre slave bila gitarista i volal u njujorskim bendovima Breakfast Club i Emmy. Kada je pocela da snima pop i dance muziku, gitaru nije svirala na sceni, sve do 2000. godine, kada je ponovo pocela i od kada je ona nezaobilazni deo njenih koncerata. Takodje, Madonna je autor svojih tekstova, kao i koautor i koproducent svoje muzike, jos od prvog albuma. Talenat je sirok pojam. Gaga definitivno ima bolji glas od Madonne, ali je moje misljenje da je Madonna definitivno talentovaniji autor (pre svega mislim na 80-te i 90-te) i definitivno je neuporedivo talentovanija plesacica, pri cemu kao reper treba uzeti njene mladje dane, kada je bila na svom plesackom vrhuncu.
    4) Na kraju, ne razumem vestacke podele na kraljice i princeze. Svako svoju divu voli da casti raznim pompeznim titulama, ali to je nebitno. Ne sporim da je Gaga super talentovana i mozda ce i ona imati karijeru i uspeh dug 3 decenije. Rano je sada davati prognoze i neumesno je porediti je sa ljudima koji su u poslu decenijama. Ipak, stice se utisak da je ona vec sada, samo 5 godina od prvog albuma, na ozbiljnoj umetnickoj i komercijalnoj silaznoj putanji. Ona je svoj vrhunac dozivela na samom pocetku karijere. Medjutim, ko zna, mozda za koju godinu dozivi neki novi, jos veci od onog iz vremena The Fame faze. Vreme ce pokazati. 5) Madonna je govorila da misli kako je Gaga talentovana i da joj se dopada. Rekla je i da misli da Born This Way podseca na Express Yourself i upotrebila onaj, sada vec cuveni izraz “reductive”, ali se ne secam da je ikada javno omalovazavala ili vredjala. Njeno izvodjenje Gagine pesme na MDNA tuneji je bio samo stos, geg koji je malo ljudi razumelo na pravi nacin. Ona se jednostavno poigrala sa celom medijskom bukom koja je nastala posto je Gaga objavila svoju pesmu, a u kojoj sama Madonna nije ucestvovala, vec fanovi i mediji. Koliko nije sujetna i koliko nema komplekse, pokazala je upravo time sto je izvodila Gaginu pesmu. Cini se da je Gaga ta koja ima problem sa tom cinjenicom, kao i stalnim poredjenjima svega sto uradi sa necim sto je Madonna odavno uradila.

  4. Monster

    11 November 2013 at 1:16 pm

    @CrnaOvca To sam samo uporedio jer je i Madonna imala padove u svojoj karijeri, ali je imala i uspone, i to je okej. Ili uzeću za primer Cher kojoj je popularnost opadala i rasla neprestano, i tako u krug da bi svoj najveći hit u karijeri snimila u 52. godini. To je normalno, niko ne može biti jednako popularan sve vreme svoje karijere. Samo što je to vreme bilo drugačije i nije bilo potrebe da se insistira kako je Madonna “flop”. Istina je da joj je poslednji album loše prošao, a to je javna tajna jer je to ipak Madonna. Naravno, Madonna je ostavila veliki trag u pop industriji i to niko ne može da ospori. Madonna je i samoj Gagi bila jedan od uzora, i Madonna svakako jeste legenda. Adele nije primarno pop umetnik, i ona nije donela ništa novo što nije deja vu, ona realno nije ostavila neki posebni trag. Verujem da se nećete mnogo složiti sa mnom, ali Adele je iskreno overrated, jer u Britaniji postoji mnogo talentovanijih od nje sa mnogo boljim glasovima (ja se nadam da će Florence and The Machine ugledati svoju slavu koju potpuno zaslužuje, žena ima beskrajno bolji glas od Adele ali se nije probila kao ona).
    Madonni je mnogo lakše da napravi jednu veliku turneju jer je ona tu već godinama i svi dobro znaju šta mogu da očekuju od Madonne. Madonna je jedan izvanredan performer, to je još jedna važna stvar da bi neko bio kralj/kraljica popa, da može da napravi show. Ali kao što su poredili uspeh Gaginog The Fame albuma sa Born This Way albumom (ili turnejom) i rekli da je propala, isto tako možemo da dođemo do zaključka da je opalo zainteresovanje za Madonnu jer je turneja Sticky and Sweet bila uspešnija od MDNA turneje, ali to je glupo tako porediti. Inače nije istina da je Born This Way imao slabu prodaju, to je jedna izmišljotina, turneja je imala odličnu prodaju i ko je još od mlađih zaradio približno 180 miliona dolara? Na primer Katy Perry je zaradila samo 80 miliona dolara, a ona iapk ima više #1 pesama od Gage. Lady Gaga bi imala još ljudi koji su posetili njenu turneju, ali činjenica je da ona gotovo uopšte nije nastupala u Severnoj Americi (jer joj je poslednji koncert bio u Montrealu).
    Ja lajkove da Facebook -u ili Twitter -u ne uzimam mnogo za ozbiljno, nisam ih ni pomenuo ni u jednom kontekstu, jer na primer Katy Perry ima 46 miliona pratilaca, i ona je kao “kraljica Twittera”, a na turneji imala pola miliona ljudi. xD
    Madonna jeste muzikalna i nije da ona ne zna da peva, ali njene glasovne mogućnosti nisu preterano velike, Gaga ima mnogo bolji glas od nje. I Gaga piše sama sve svoje tekstove za pesme, pre nego što je postala poznata radila je i kao tekstopisac i pisala za mnoge velike zvezde, kao na primer Britney Spears; na novom albumu je radila i kao co-producent na svim pesmama, a pesmu Venus je u potpunosti uradila ona sama. Znam da Madonna svira gitaru ali da je nije dugo koristila, jer ja sam u stvari veliki fan Madonninog rada i muzike i znam mnogo toga o njoj uključujući i celu njenu diskografiju, ali moram priznati da nju ne volim kao osobu tj. njenu personu. Ja sam i bio na Madonninom koncertu. Ali kad sam rekao ono za klavir, aludirao sam na to da Madonna nikad nije smela da napravi nastup u kojem bi se najviše oslonila na svoje glasovne mogućnosti, zato što se Madonna uvek izvlači scenskim nastupom.
    Da, znam za intervju u kojem je Madonna rekla da joj se dopada Gaga i da ju je dosta podsetila na samu sebe kad je bila mlađa, ali meni je iskreno sva ona polemika oko Express Yourself bila glupa, i meni se nije mnogo dopalo to što je pevala Born This Way pa posle te pesme pesmu She’s Not Me. Izgledalo je kao da hoće da se izruga Gagi. Mislim da je jednom prilikom rekla kako diže Gagi kapu za njenu aktivnost u borbi za ljudska prava. Ali i u ovom intervjuu gde je Gaga rekla da joj je “drago da je iznervirala Madonnu” nema ti traga mržnje, jer opet joj je “odala počast”, opet je rekla kako se divila Madonni i kako joj je san bio na upozna Madonnu, ovako zna da je Madonna mislila na nju, što u nekim segmentima može delovati vrlo dvosmisleno. Ali Lady Gaga je divna osoba ispod sve one šminke i svih onih kostima, postoji i slika na kojoj su se Madonna i Gaga slikale zajedno posle nekog show -a. Dok, istina, sa druge strane iako Gaga ima bolji glas, Madonna bolje pleše, ali znamo da je Madonna započela svoju karijeru kao plesač. One su obe jako talentovane i inteligente žene, to je činjenica. Lady Gaga svira klavir od svoje 4 godine i fakultetski je obrazovana, studirala je na jednom od univerziteta koji se najteže upisuju, tako da se Lady Gaga profesionalno bavi svojim poslom. Dok još uvek Gaga nije bila poznata, Michael Jackson i Madonnu su hteli da je vode sa sobom na turneju, Michael je mislio da treba da je pokaže svetu, ali se desilo to što se desilo. Lady Gaga je jednom prilikom izjavila da je bila ogromni fan Madonne i da nije znala nikoga ko ju je voleo više od Gage same. Lady Gaga nikad nije rekla ništa loše za Madonnu, mada ni za koga drugom podjednako (na primer kad je Christina Aguilera pričala svašta o Gagi, Gaga nije ništa odgovorila čak je napravila veću promociju Christinine pesme Your Body od Christine same), to su samo mediji koji žele da prave tu svađu.
    Ta poređenja prelaze granicu, Gaga se slikala kako sedi na stolici raširenih nogu, i oni su našli neku sliku iz osamdesetih na kojoj Madonna isto sedi na stolici, potpuno drugačije obučena, i rekli “Gaga imitira Madonnu”. To postaje jako glupo da su neki u fazonu “Gaga diše, imitira Madonnu”. Mislim da Gaga nema problem sa tim, nego neki sa Gagom.
    p.s. drago mi je da ima nekoga sa kime možeš voditi normalno polemiku i diskusiju bez nepotrebnog prepiranja, i ko usput raspolaže realnim činjenicama!

  5. CrnaOvca

    11 November 2013 at 1:52 pm

    Monster, odlicno si sve rekao i slazem se sa tobom u svemu.
    I ja mislim da je Adele precenjena, iako ima sjajan glas, ali bas zato i jesam naveo njen primer: ona je poslednje 2 godine prodala najvise albuma, pa ipak to nije dovoljno da bi je neko nazvao “kraljicom pop-a”. To je bila moja poenta. Inace, slazem se, pevaci imaju uspone i padove. Ja, kao ni bilo ko drugi, ne moze da zna gde ce Gaga biti za 10 ili 20 godina. Mozda ce imati izvanrednu karijeru iza sebe, mozda ne. Nismo vidoviti. Zavisi od nje. Ja licno mislim da njoj treba jedan veliki stilski zaokret i udaljavanje od “monster” imidza, jer se stice utisak da takva shock taktika postaje pomalo zamorna i repetativna. Sa druge strane, stoji da je devojka talentovana i mislim da, uz prave vizionarske odluke i adekvatnu strategiju, ona ima kapacitet da izgradi jednu stabilnu i dugu karijeru. Sto se njene turneje tice, niko ne kaze da je ona bila neuspeh. 180 miliona zarade je svakako uspeh. Ja sam uporedio njenu turneju sa Madonninom, a sa ciljem da kazem kako je Madonna, i pored slabije prodaje svoje muzike poslednjih godina, i dalje najatraktivniji koncertni izvodjac. Sa druge strane, komercijalni uspeh nije uvek i pokazatelj kvaliteta: eto, ti si pomenuo Sticky & Sweet turneju, koja je ostvarila vecu zaradu od ostalih Madonninih, iako je po mom, a i misljenju vecine fanova, to najlosija Madonnina turneja po svim parametrima, i meni je licno veoma zao sto je bas sa tom turnejom bila u Srbiji, jer je vecini ljudi to bio i ostao jedini dozivljaj Madonninog koncerta, a ta turneja svakako ne predstavlja na najbolji nacin ono sto je Madonna na sceni. Inace, sto se sukoba Gaga – Madonna tice, iskreno mislim da je to vise proizvod medija i fanova. Troy Carter (Gagin menadzer) i Guy Oseary (Madonnin menadzer) su godinama najbolji prijatelji, koji su i partneri u vise poslovnih projekata nevezanih za muzicki biznis. Drugo, Madonna ne bi mogla da izvodi Born This Way na svojim koncertima, niti bi isti nastup mogla da stavi na svoj DVD, da za to nije dobila Gaginu pismenu saglasnost, kao koautora pesme. Logicno, zar ne? Prema tome, sasvim sam ubedjen da je ceo “sukob” isceniran, i to ne bi bio prvi put, posto je taj pristup marketingu odavno poznat i oproban kod drugih. Kada sam prvi put cuo da Madonna izvodi BTW, bio sam ocajan i zapitao se zasto to radi? Onda sam razmislio i shvatio ono sto sam gore napisao: ona to ne bi izvodila da nije prethodno dobila saglasnost od autora. Posle sam video nastup (prvo na YT, pa uzivo) i shvatio da je u pitanju klasicna zajebancija. Ko zna Madonnu, zna i da joj ta vrsta humora i provokacije nije strana. Razmisli: ona obucena u kostim mazuretkinje, u jednom inace veselom i pomalo camp nastupu, izvodi nekakav miks dve pesme, koje su mediji godinu dana besomucno poredili. To sto je ona uradila na sceni, sa sve dodatkom “She’s not me”, jeste svojevrsna parodija na ceo DIVA CATFIGHT trip, gde se ona svesno i samoironicno poigrava sa celom idejom. Jer, razmisli: da je Madonna zaista bila iznervirana ili povredjena, nista ne bi uradila, a posebno ne bi napravila jedan ovakav nastup, vec bi svemu dala jednu ozbiljniju notu. Ne znam kako to drugacije da objasnim, ali to je jednostavno Madonna. Toliko je dugo pratim i znam da je ovo njen humor, njen kabare, njena parodija, cisto zezanje. Bas to “She’s not me”, sa sve onim kostimom i koreografijom koja asocira na uspaljene tinejdzerke, cheer-leadersice iz americkih srednjih skola – dokazuje da je u pitanju nimalo zlonamerno parodiranje tog medijskog sukoba. :)) Pozdrav!

  6. CrnaOvca

    11 November 2013 at 2:01 pm

    E, da , zaboravih: posle cele ove medijske buke Gaga Vs. Madonna, najveca medijska senzacija ce biti neki zajednicki nastup ili duet njih dve, sto ce se na kraju i desiti. Pazi sta sam ti rekao. Jer, sve ovo se i radi zbog toga.

  7. CrnaOvca

    11 November 2013 at 2:34 pm

    A da objasnim zbog cega su ovakvi iscenirani sukobi interesantni i na koji nacin obe profitiraju od njega:
    1) Ovo im obezbedjuje neprestanu prisutnost u medijima, fanovi vode svoje male ratove, a to je jedan od nacina da se stvori i odrzi kult ikone.
    2) Gaga profitira na taj nacin sto je direktno porede sa Madonnom, iako je na pocetku karijere, cime se sugerise da njen nivo i direktna konkurencija nisu zvezde njenih godina, vec velicine poput Madonne, i na taj nacin joj se dodatno daje na znacaju.
    3) Sa druge strane, Madonna profitira na taj nacin sto je direktno porede sa mnogo mladjom i trenutno hiper aktuelnom koleginicom, cime se ona “podmladjuje” i dodatno odrzava svoju aktuelnost i relevantnost, jer se sugerise da, iako ona ima 55 godina i prisutna je na sceni 30 godina, njena direktna konkurencija nisu poluzaboravljeni dinosaurusi iz proslog veka, vec mladje i trenutno aktuelne zvezde. Madonna je, tokom svoje karijere, uvek imala “konkurenciju” u nekoj mladjoj i trenutno aktuelnoj zvezdi, s tim sto su se te zvezde menjale kroz vreme, a ona je ostajala, pritom uvek bivajuci poredjena sa nekom novom, i na taj nacin odrzavala utisak svezine i aktuelnosti.

    Dakle, vrlo je jednostavno i razumljivo sa marketinske strane. :)

  8. Demi

    11 November 2013 at 2:46 pm

    Okanite se ljudi glupih prepucavanja i uzivajte u muzici (svako u onoj koju voli, makar to bila i Ćana:) ). A pogotovo osoba koja se potpisuje kao Monster, vidim prica nekima da nadju zivot, a on sam ne propusta nijedan komnetar da prokomentarise i pise romane. Just enjoy music :)

  9. Monster

    11 November 2013 at 5:19 pm

    @CrnaOvca
    To je istina, Adele je napravila veliki uspeh, ali za tu titulu “kraljice pop-a” je potrebno mnogo više od toga. Potrebno je nešto što ona prosto nema.
    Lady Gaga je u stvari neko ko je uveo takj freak style i toliko ga popularizovao, na primer pogledaj kako su Rihanna, Beyonce, Katy i ostali izgledali pre 5 godina, a kako u poslednje 3 godine. Odjednom su i one postale mračne pop-umetnice, Rihanna je sa Beauty Queen prešla na Illuminati Queen, i sad imamo kulminaciju tog stila. Pošto su videli da je to odličan način da privuku pažnju, i one su prešle da takav stil. Mislim da je i Gaga toga svesna sa jedne strane, te primećujem kod Gage početak neke nove vrste “being weird” -a, kao na primer ovo putovanje i nastup u svemiru, ona leteća “haljina” koju je isprobala sinoć, i ARTPOP era već deluje mnogo svetlije od one mračne monster Born This Way ere, ali imamo i segmente “weird and crazy style” -a koji je postao Gagin zaštitni znak. Važno je da menja svoj stil i image, jer na kraju krajeva i Madonna je to radila. Madonna pre 20 godina i Madonna sad su mnogo drugačije.
    To što se za vreme Gagine karijere pojavi neko ko u tom trenutku postigne više uspeha umesto nje, ne znači da će i trajati duže od nje. Pre 20 godina se pojavila jedna pevačica koja je umesto Madonne ostvarila 5 uzastopnih #1 hitova, a gde je ona sad? Dok za Madonnu svi znamo gde je i šta je. To je ono što pokušavam da objasnim nekima, prosto bi bilo neprirodno da neko uzastopno za 30 ili 50 godina (koliko traje karijera Cher) ima upeh i večite #1 hitove i albume.
    I upravo kažem da je glupo reći da je Gagina karijera gotova i da je ona finished, za Cher su 50 godina pričali da je ona over, i verujem da je njena karijera nadživela mnoge koji su govirili da je ona završila.
    MNDA turneja jeste bila uspešnija od Born This Way turneje, ali to su bile dve najtraženije turneje te godine. Sticky and Sweet nije bila najbolja Madonnina turneja, slažem se sa tobom, MDNA je bolje urađena i bila je kvalitetnija, ali sa druge strane Stiky and Sweet je imala više energije, što je i logično s obzirom na Madonnine godine. Čak msilim da je Confessions Tour bila možda bolja od Sticky and Sweet, jer je možda imala i bolju priču iza sebe.
    Meni je bilo žao što MDNA kao ni Born This Way turneja nisu došle u Srbiju, ali sam ih opet obe video, i to su bila dva različita izvanredna show -a, dva lepa iskustva.
    Kao što i ti reče, mnogi su to pevanje pesme Born This Way shvatili kao uvredu, ali i ja sam isto tako razmislio o tome, i bilo mi je čudno kako bi Madonna mogla da peva tu pesmu tek tako s obzirom na autorska prava, jer to ipak nije Srbija nego SAD gde je pravni sistem daleko bolji od ovog ovde, i shvatio da je na neki način Gaga morala da zna za to i da joj je dopustila da to uradi. I kao što kažeš, njihovi menadžeri su prijatelji, njih dve su prijateljice (pisao sam kako su se njih dve poznavale još pre početka Gagine karijere), a takođe bi bilo glupo da se bezobrazno poneseš prema nekome za koga znaš da si ga inspirisao godinama, baš kao Madonna Gagu. Inače ne znam da li si video, ali Gaga i Madonna su jednom obe gostovale u jednoj emisiji i one su se tu kao tukle, čupale i vređale koja je bolja, za šta je bilo jasno da je to sve jedna velika parodija na svađu koju mediji prave između njih dve.
    Da, za Madonnu znamo da je veliki ljubitelj sarkazma. :)
    Ja sam takođe razmišljao o tome koliko bi bilo moguće da se u jednom trenutku Gaga i Madonna pojave sa zajedničkom pesmom, i posle sveg ovog marketinga mislim da bi to bilo super, a verovatno bih i ja bio najsrećniji čovek na svetu, jer kao što ti rekoh, ja sam veliki fan i poštovalac Madonninog rada. :D

  10. CrnaOvca

    11 November 2013 at 9:12 pm

    Da, secam se tog SNL skeca – bas sam hteo da ga spomenem u postu gore :) Eto, to je jedan primer koji potvrdjuje ono o cemu smo pisali.

    Sve se slazem, osim da je na MDNA bila manje enrgicna – moj utisak je bas suprotan. Na poslednjoj turneji je imala neke veoma zahtevne i energicne koreografije, kakvih nije bilo na Sticky & Sweet. Npr, Girl Gone Wild. Pesma je dramaticno losa, ali je imala jednu od boljih njenih koreografija u poslednjih 10-ak godina. Sa druge strane, meni Sticky & Sweet pomalo izgleda kao jedna dvosatna aerobik vezba, gde ima malo plesa i pravih koreografija, a vise skakanja. Osim toga, Sticky nekako nije imao dovoljno jak koncept, nekako mi je bio nedovoljno teatralan i previse maistream – od svih njenih turneja, ta najmanje lici na Madonnin koncert. Za Confessions se slazem – to je mozda i njen najbolji koncert posle 2000. god. Ipak, mislim da je ona svoj izvodjacki vrhunac dozivela sa Blond Ambition 1990 i The Girlie Show 1993. Kad nekome hocu da objasnim sta je Madonnin koncert, ja mu kazem da pogleda ta dva :)

    Sto se Gage tice, vreme ce pokazati, kao sto rekoh. Moje misljenje je da bi pravi zaokret bio potpuna i neocekivana promena stila. Npr, nekakav glam punk, Old Hollywood ili nesto trece. Mislim da je weird faza bila zanimljiva, ali vreme je da se udalji od nje. Madonna i neki drugi umetnici su imali svoje freak i mracne faze (Madonna je to najvise eksploatisala devedesetih – Bedtime Story video, kao i kroz saradnju sa Stevenom Kleinom, koji je na slican nacin kasnije radio sa Gagom), ali je cinjenica da je Gaga najdalje otisla u tome i od toga napravila nesto sto je prepoznatljivo i sto se vezuje za njeno ime. To je bio odlican potez, ali sada je vreme da ide dalje.

  11. CrnaOvca

    11 November 2013 at 10:06 pm

    Poenta je da Gaga ima ogroman potencijal da napravi jednu od najvecih karijera ikada, samo ako bude bila dovoljno stabilna, prisebna, uporna i ako bude povlacila prave poteze. Uslove za to ima: dobro peva, pise dobre tekstove, kreativna je i, sto je najvaznije, ima osecaj za scenu, sposobnost da manipulise medijima i dovoljno hrabrosti da ostvari svoje umetnicke vizije. Potrebno je samo da na pravi nacin kanalise svoju energiju i kreativnost. Cinjenica da je sada na silaznoj putanji, bar u komercijalnom smislu, nije nista dramaticna ili alarmantna. Ako je pametna, a verujem da jeste, ona ce to shvatiti kao signal da promeni neke stvari. Konkretno, ona je sada zrela za svoju prvu, veliku transformaciju, koja ce oznaciti novo poglavlje njene karijere. Jer, da se ne lazemo, Madonna je kroz istu stvar prosla nekoliko puta. Ona je, recimo, prvih 10-ak godina bila na konstantno uzlaznoj putanji. Krajem osamdesetih se okrenula spotovima, pesmama i nastupima, kojima je na vrlo eksplicitan nacin obradjivala teme seksa, religija, homofobije i rasizma, cesto spajajuci seks i religiju. Vrhunac je bila scena masturbiranja sa evnusima na Blond Ambition turneji, gde je sablaznila svet, ali i ucvrstila svoj kultni status. Medjutim, umesto da na tome stane, ona je dve godine kasnije otisla jos dalje u istom pravcu, objavivsi kljigu eksplicitnih, gotovo pornografskih fotografija i tekstova na temu njenih seksualnih fantazija – SEX. Koliko god ja i danas mislio da je taj potez bio izvanredno hrabar za jednu mainstream zvezdu, toliko je cinjenica da je njeno visegodisnje insistiranje na seksu/religiji pocelo da bude dosadno ljudima i njena popularnost je opasno opala u tom periodu. Ljudi su bili u fazonu: OK, vec smo to videli, shvatili smo poentu, ali ajde sad daj nesto novo. Smorila si. Madonna je to shvatila kao znak da napravi najdrasticniji stilski zaokret u svojoj karijeri – Ray of Light, sa Bedtime Stories i Evitom kao fazama u toj tranziciji. Ja se tog perioda odlicno secam, posto nisam tako mlad: Madonna je napravila dugu pauzu i svi smo cekali njen comeback album. Svi su navikli na nesto sokantno i drsko od nje, pa smo ocekivali ponovo spotove i pesme u stilu Erotice, Justify My Love ili bar neki dance/fashion/gay klasik, poput Vogue. Medjutim, ne: u martu 1998. godina izlazi spot Frozen. Ona obucena kao gotska vestica, duge crne kose, sa nekim hindu tetovazama i peva u nekoj pustinji uz zvuke elektronske muzike, kombinovane sa gudackim instrumentima. Sledeci spot, ona kao Earth Mother, u dzinsu, duge, talasaste kestenjaste kose, sa minimalno sminke na licu. Kao da je krenula na rave zurku. Izlazi album – zvuk ne lici ni na sta sto je ona pre toga radila, kao ni ni nasta sto je bilo ko drugi uradio, bar u maistream pop muzici. Elektronski zvuk Williema Orbita, sa elememtima istocnjacke muzike i elektricnim gitarama. Tekstovi i teme nekoliko svetlosnih godina daleko od seksa, SM fantazija, katolicanstva, klasicnih poziva na dancefloor i svega onoga o cemu je ranije pevala. Ukratko, promena je bila, malo je reci, drasticna i za ceo svet neocekivana. Rezultat je jedan od njenih najboljih, najzrelijih i najprodavanijih albuma, koji je prekticno vratio na sam vrh svetske scene. Zasto sam ovo ispricao: mislim da je vreme da Gaga nesto slicno uradi. Naravno, ne mislim na nesto sto ce stilski da lici na Ray of Light album, vec na nesto sto ce biti dovoljno drastican i neocekivan iskorak u odnosu na njen dosadasnji rad, kako u muzickom, tako i u modnom, vizuelnom i svakom drugom smislu. :)

  12. Urbana

    16 November 2013 at 12:08 pm

    Ovako,ja nisam muzicki edukovana da polemisem o glasovnim mogucnostima..Ali slusam kvalitetnu muziku od svoje trinajste godine..Ovde nije rec o tome,vec marketing…Zato sto jedna zvezda *odlazi* i bori se za opstanak a to je Madona…Gagu ne pratim..ono sto sam primetila kod nje je njen avangardni stajling sto mi se dopada..A ,ocigledno je da ni jedna ni druga nisu imune na kritike pa shodno tome bacaju loptu jedna drugoj(Ne uzbudjujte se previse,vec krojite dane da vam sto zanimljivije protekne dan)

  13. Katarina

    14 December 2013 at 7:34 pm

    Meni idalje nije jasno po cemu je ova zena ,,poznata,,.Nit zna da peva,lepa ofc nije,ne moze ona sebe da poredi sa Madonom i ostalim…Jessie J.je za nju BOG,kao i Rijana i Bijonse,Sakira,Adel,i ostalee..
    Sta,znaci danas svako moze da se nabije na stikle od 35cm,pojavi se go na crvenom tepihu ili bilo gde,npr.na nekim dodelama nagrada i sad je on kao zvezda(diva) kako vec.
    Boze+

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ne propustite

To Top